به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: از گرانی چه خبر؟!
گفتم: همچنان ادامه دارد!
گفت: پس این سازمان تعزیرات حکومتی چه میکند؟! مگر این سازمان برای مقابله با گرانفروشی تشکیل نشده است؟!
گفتم: برای شکایت مردم از گرانفروشان سامانه ۱۳۵ را اعلام کرده و مردم شکایتهای خود از گرانی و گرانفروشان را از طریق این سامانه به سازمان تعزیرات اعلام میکنند.
گفت: بعد چه میشود؟!
گفتم: از آن طرف میگویند اگر از فلان موضوع شکایت دارید به شماره یک، اگر از فلان موضوع به شماره ۲- اگر فلان مسئله به شماره ۳. اگر ... اگر ... شماره فلان و فلان و... بعد هم میفرمایند از تماس شما متشکریم!
گفت: چرا تعدادی را برای پاسخ مستقیم به شکایتها نمیگذارند که شکایتها را بشنوند و پیگیری کنند؟! اینطوریکه حوصله طرف سر میرود و...
گفتم: در یک محفل شعر به شاعری گفتند شعری بخوان! پرسید؛ غزل یا قصیده یا رباعی یا ترجیعبند یا... گفتند؛ غزل بخوان. پرسید؛ عاشقانه یا عارفانه؟ گفتند؛ عارفانه باشد. پرسید؛ از عارفان قدیمی یا عارفان معاصر؟ گفتند؛ برای امروز کافی است! فردا بخوان!